Terugblik: wandeling, een stukje herfst achtertuin.

Het liefst zou ik elke dag uren wandelen in een mooie natuurlijke omgeving zoals een bos of op het strand. Gewoon rondlopen, rondkijken en een beetje dagdromen, heerlijk.

Op 5 oktober besluit ik dat ik die dag even geen zin heb in klusjes in of om het huis (zie hierover mijn eerder geschreven blog “Lekker rommelen in en vooral om het huis”). En die verhuisdozen lopen ook niet weg, nee ik heb vandaag zin om een wandeling te maken. Ik trek mijn wandelschoenen aan, fototoestel om mijn nek en ik doe de deur achter mij dicht. Geen idee welke kant ik op ga. Gewoon rondlopen in mijn achtertuin, dat is wat ik ga doen.

Wat is het hier toch mooi. Omdat beelden meer zeggen dan woorden, deze keer een beeldenblog, nee geen vlog. Een selectie van de gemaakte foto’s in collages van dingen die mij opvallen en of inspireren tijdens het rondlopen. Geen schrijfsels voor nu meer, maar gewoon genieten van het moois om mij heen.

wandeling 2 5okt17

wandeling 3 5okt17

wandeling 4 5okt17

wandeling 5 5okt17

wandeling 5okt17

wandeling 6 5okt17

wandeling 7 5okt17

handtekening bloemenblog

Plaats een reactie